lunes, 29 de mayo de 2017

Quart de Marató de Sitges 15/1/2017

Em va tocar la inscripció a un sorteig, i jo que aquell cap de setmana volia descansar, vaig anar a córrer el Quart de Marató de Sitges (10,548km), una cursa que mai havia fet.


Amb un circuit força planer, amb alguns desnivells també i una mica avorrit, provaria a veure a quin ritme era capaç de fer-ho, amb un circuit un pel més llarg que a Guissona però més ràpid a priori. Havent matinat molt i dormit poc, arribava a Sitges una mica fluix, i amb una mica de periostitis que tenia de feia uns dies. Vam anar a recollir el dorsal i vaig escalfar una estona, amb les compressives em feia mal igualment, però no me les vaig treure. A les 9:00h puntuals vam sortir els corredors del Quart pel Passeig Marítim.


Vaig sortir a bon ritme, però sense passar-me, sabia on estava més o menys el meu límit.



Vaig passar el primer quilòmetre en 3'54'' i vaig baixar una mica el ritme perquè sabia que no seria capaç d'aguantar-lo. Aleshores em vaig posar amb l'Eva i vam anar fent relleus per ajudar-nos mútuament.



El circuit es feia una mica pesat, les llargues rectes amb fals pla eren eternes. Vam arribar al avituallament del km5 amb un temps de 20'51'', anava a un ritme semblant al de Guissona, força lent, m'esperava poder córrer una mica més ràpid.

Cap al km5,5 a la pujada d'un pont del tren, vaig deixar enrere l'Eva i em vaig enganxar amb un noi de davant que anava una mica més ràpid, i em va servir per pujar una mica el ritme i recuperar alguns segons perduts.

Després d'anar a fer un anar-i-tornar als afores, vam tornar cap a la zona pròxima a meta on hi havia els meus pares esperant-me, a prop del km9, que vaig passar amb 37'51''.



Aleshores vaig encarar l'últim quilòmetre i mig, pujant pel casc antic i a continuació baixant al Passeig marítim, on ja corria per sota de 4:00min/km.

Vaig passar el control del km10 en 42'05'' i vaig sprintar per passar algun corredor més.
Finalment vaig entrar a meta amb un temps de 44'11'' i una 58a posició general de 654 corredors.



Corrent a un ritme mitjà de 4:11min/km , igual que a Guissona. Avui el circuit potser era més ràpid però s'ha fet més pesat. Caldrà veure els resultats a les pròximes curses per fer balanç, però m'en vaig de Sitges satisfet del resultat.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario