martes, 30 de mayo de 2017

10km EKIDEN Reus 2/4/2017

El meu entrenador m'havia demanat si podia donar un cop de mà al seu equip (AAEET-Valls) en la EKIDEN Reus, una marató de relleus, on jo faria un relleu de 10km.


Vaig arribar allà ben d'hora i vam estar mirant com corrien i animant els primers 2 relleus abans que em toqués a mi. També vaig estar escalfant una estona per la zona del Parc Sant Jordi.

Quan ja li faltava poc per acabar a la noia que m'havia de passar el relleu, vaig anar a la zona de canvi de relleu i la vaig esperar. En pic va arribar, em va donar la cinta, que em vaig col·locar al canell perquè no em molestés i vaig arrencar a córrer. L'objectiu era córrer a un ritme similar al de la setmana anterior a Fraga. El circuit era de 2km i havia de fer-hi 5 voltes.

Vaig sortir poc per sota de 4:00min/km i aguantava molt bé, però començava a fer calor i ho notava. Cada cop que passava per la zona de sortida i meta, l'entrenador m'animava.


Passava les voltes en poc menys de 8min i això era bona senyal. Vaig passar el km5 en 19'53'' (ritme de 3:58min/km) i seguia bé de forces, anava avançant a gent i casi ningí m'avançava. En alguna part del circuit el vent de cara es feia notar i costava més córrer ràpid, sobretot cap a la part final, on ja anava cansat.
A l'última volta, vaig apretar una mica més i vaig poder esgarrapar alguns segons més, fent-la en 7'34''.

 Finalment, vaig arribar a la meta pel canvi de relleu amb un temps de 39'48'', però m'havien sortit 160m de més al Garmin, i m'havia marcat 39'18'' al km10, corrent a 3:55min/km, millor que a Fraga. Havia avançat 7 posicions l'equip, de la 29a a la 22a.

Finalment l'equip vam quedar els 23ens de 48 equips amb un molt bon temps de 3h07'23'' i 4ts en categoria mixte, a molt poc dels 3rs. L'entrenador em va felicitar pel relleu i després de trotar una mica per descarregar i de menjar alguna cosa, vaig tornar cap a Montblanc.

Molt content de la petita millora de temps, se que a partir d'ara les millores seran molt petites, però significatives. Ara en tot l'abril no competiré i em posaré a punt pel maig.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario