martes, 30 de mayo de 2017

10km Balaguer 19/2/2017

Uns quants anys després (des del 2013), tornava a la cursa de 10km de Balaguer que es feia paral·lelament a la Mitja Marató.


Aquest any amb un circuit lineal i força dur (pujar i baixar a Gerb), que faria que fos difícil aconseguir un bon registre. Feia força fred, i l'escalfament va ser imprescindible. Després de deixar les coses i agafar el dorsal, vaig anar amb el Xavi Gutièrrez a la sortida fins que van donar el tret, i vam sortir disparats pels carrers de Balaguer.


Primer de tot feiem un tomb de 2km per dins del poble creuant el riu i pel Passeig de l'Estació.




Després vam encarar una pujada cap al polígon industrial i ja vam abandonar Balaguer per la carretera en direcció a Gerb. La cursa en pujada cada cop es feia més dura, els quilòmetres sortien entre 4:10 i 4.20. Vaig passar el km5 en 20'53'', a un ritme de 4:10min/km i ja estava a punt d'arribar al capdamunt de la pujada, a Gerb.

En arribar a Gerb, al km6 que vaig passar amb 25'10'' (ritme de 4:11min/km), vaig agafar l'ampolla d'aigua de l'avituallament, i després d'hidratar-me una mica, vaig encarar la baixada amb ganes de rebaixar temps, però no m'acabava de trobar còmode, anava força cansat i molt sol, i la baixada lleugera no era tan favorable com desfavorable semblava en pujada. Així que vaig començar a passar els quilòmetres sensiblement més ràpid, i quan podia m'enganxava a algú per pujar el ritme però se m'escapava.

Ja a Balaguer, al km9 que passava amb 37'45'' (ritme de 4:11min/km), vaig accelerar i vaig entrar a la plaça amb sprint.



A pocs metres de la meta, el Garmin em va pitar el km10 amb 41'46" (ritme de 4:10min/km) fent així el primer 5km i el segon amb el mateix temps.
Vaig acabar de donar el màxim de mi i vaig entrar a meta amb 42'08''

Després de descansar i canviar-me, fent reflexió de la cursa, vaig veure que no era un mal resultat, córrer a 4:10min/km en aquell circuit, però tenia ganes de millors resultats. Caldria entrenar fort.

Vam estar esperant amb la meva nòvia al meu pare que feia la mitja, i abans de marxar ens vam fer aquesta foto al podi.


I amb la meva nòvia aquesta al pont del riu Segre.


No hay comentarios:

Publicar un comentario