viernes, 2 de mayo de 2014

Cursa Balàfia 10km 27/4/2014

Avui tocava Cursa de Balàfia a Lleida! Un recorregut de 5km pel barri lleidetà on hi donàvem dues voltes.
Després d'escalfar una estona, ens vam trobar amb el Xavi Gutiérrez, corredor de l'Aran Nòrdic per xerrar una mica i col·locar-nos a la sortida. A les 10:30 van donar la sortida
Només sortir ja vaig agafar un bon ritme tot i la calor. Per primer cop, anava davant del Xavi, això volia dir que anava força ràpid.
La calor augmentava i ho estava notant, però intentava seguir igual. Vaig passar pel km5 amb MMP (18min 20seg), vaig agafar aigua i vaig seguir a per la 2a volta.
Anava mantenint la posició (entre 10e i 15e) fins que vam arribar al km7,5 i un error de l'organització va fer que els corredors ens saltéssim un tros curt del circuit i per tant féssim uns 100 o 150 metres de menys.
Cap al tram final, el Xavi i un altre noi se'm van atansar i jo vaig apretar força tot i la calor que feia
Finalment, després d'un sprint vaig entrar a meta amb un temps de 36min 33seg, completant així la segona volta més ràpidament que la primera degut al tros de circuit saltat.
Marca personal per 21 segons, però circuit uns 100 metres més curt... no sé quin temps hagués fet amb 10.000 metres. A veure que passa en les pròximes curses!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario